Login

Waarom kiezen voor een KPN simonly?

Gepubliceerd: 2015-11-23 15:08:52 | Door Smarketing | 659x bekeken |

Waarom KPN een uitstekende keuze is

KPN is een aanbieder die zich richt op heel Nederland en betrouwbare communicatie wil aanbieden. Bij KPN kan je kiezen uit verschillende telefoon abonnementen en natuurlijk ook sim only abonnementen. Maak je gebruik van wat KPN je allemaal aanbiedt dan kun je voor weinig geld eigenlijk alles doen. Kies nu zelf het abonnement dat het best bij je past. Houdt wel rekening met de databundel voor als je wilt whatsappen, online video’s wilt bekijken en social media wilt bijhouden.

KPN Sim Only Informatie

Waarom kiezen voor een KPN simonly?

  • Eén sms staat gelijk aan één minuut bellen
  • Buiten de bundel betaal je 25 cent per minuut of sms
  • Gesprekken worden afgerekend per seconde
  • Belminuten, sms en data kunnen niet meegenomen worden naar de volgende maand

Over KPN

Het netwerk waar KPN op opereert is één van de meest betrouwbare. KPN is eigenaar van een licentie en maakt ook gebruik van het eigen netwerk. Je zal dus altijd goed bereikbaar zijn aangezien er dag en nacht controle is op het netwerk en dit 365 dagen per jaar. Zou er een storing zijn zal dit zo snel mogelijk verholpen zijn zodat de consument niet te lang hoeft te leiden. Je kunt bij KPN ook een account aanmaken en hier een verschillende acties uitvoeren om het hebben van een KPN abonnement nog comfortabeler te maken. Je kan bijvoorbeeld een back-up van je contacten, berichten en media maken, maar ook gratis online sms'jes naar vrienden versturen.

Fysieke winkels

KPN is al lange tijd een begrip in telecomland en heeft al tal van winkels verspreid door het hele land. Als je bijvoorbeeld een probleem, klacht of vraag hebt dan kun je ook bij de winkels terecht. Met vragen over sim only in het algemeen kun je naar deze website. Je kunt dus vol vertrouwen online een abonnement afsluiten bij KPN, omdat je altijd nog naar de KPN winkel kunt gaan indien er een probleem is.


Deel:

Tags:

Reacties


Er zijn momenteel geen reacties !

Geef reactie







Smarketing


Like deze focus


Naar boven
Feedback